Alla inlägg under januari 2012

Av madicken - 21 januari 2012 14:55

Det här med att kissa kan vara ett bekymmer. Matte kissar inne i ett speciellt rum som hon kallar toa. När jag kissar där blir hon sur. Jag undrar just varför. Gamlemattens hund Brenda kissar också inne. Jag har sett att hon kissat på våran vardagsrumsmatta. fyyyyy Brenda!

Det har blåst här några dagar och rätt som det var hade det blåst en gul plastpåse till min gräsmatta. Den måste jag ju kissa på ifall den tänker blåsa iväg. Då vet alla att det numera är min plastpåse. Jag kissar på den varje gång matte är för lat för att ta en promenad med mig och bara släpper ut mig på gräsmattan.

I går var vi hos gamlematten och hämtade en leksak som jag glömt där. Då skyndade jag mig som bara attan att kissa på elementet i hennes trappuppgång. ...så nu är den min! Ha!

I dag släpade matte ut mig i snöstormen. Hur kunde den lata människan få för sig nåt sånt. Jag kissade så fort jag kom runt hörnet, men det hjälpte inte, hon fortsatte promenaden som om det var sommarväder och 20+

Ibland blir man förvånad...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards