Alla inlägg under februari 2012

Av madicken - 26 februari 2012 17:07

ÅÅÅÅÅ vad jag blir trött på matte

hon bara läser och läser och läser och har inte tid med mig.

Får kolla nu...läser hon något intressant?

Whow Camilla Läckberg...intressant!

Av madicken - 4 februari 2012 13:57

Nu är det besvärligt, ska jag be att få tala om. Gamlematten har åkt till kanarieöarna så jag får dras med deras hund Brenda. Det är också en papillon. En korkad sådan. Matte har försökt säga till henne att hon ska hämta sin leksak...vad tror ni händer? jo, hon tassar på bordet och kraffsar på matte. Jag kallar fåntratten för "Ådi". Det är väl också en korkad hund. Inte får jag någon kyckling i sängen heller. Inte förän odjuret har åkt hem. Brendahunden äter upp den annars. Jag får ingenting. GLUFFS säger det så är allt mitt godis borta. Men en sak är rolig. Hon skäller på allt som går förbi fönstret och då gapar jag med. Matte kommer att bli tokig. I dag när vi var ute och gick så kom skogis-hunden i full galopp och sprang in på vår tomt. Jävlar vad arga vi blev. Bägge två! Men vad händer...plötsligt börjar Brenda viffta på svansen och kråma sig för det stora odjuret. Henne kan man ju inte ha till nåt´, inte till vakthund en gång. Jag tänkte säga  att det var tur att inte shäfern var lös också...men det var den när vi skulle gå hem igen. Som tur var kom den inte fram till mig. Då hade jag fanimej ätit upp den.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards