Alla inlägg under mars 2012

Av madicken - 23 mars 2012 17:16


I natt väckte jag matte 03.30 för jag tycker hon ska träna på att det snart blir sommartid. Jag vet ju vad besvärligt hon tycker det är att gå upp en timma tidigare. JAG kan ju inte vänta med att gå och och kissa. För det mesta släpper hon ut mig genom altandörren klockan 8, men det är ju inte det jag vill. Jag vill gå på promenad och lukta på andra hundars kiss och skvätta en liten tillbaka så det luktar madick.

När jag varit ute jättetidigt så gick vi och lade oss igen. Matte höll på och bråttlade runt i sängen. Än hit och än dit. Upp och rättar till madrassen, dricker "vatten"....ja, det är nästan vatten, fast det är bubblor i glaset.

När hon vridit sig i drygt en timma så går hon upp! Möblerar om i köket! Hon är inte riktigt klok! Det är ju det jag alltid har sagt. Därefter lägger hon sig och läser. När det nästan är dags att gå upp släcker hon lampan och somnar om. Där fick jag!

Sen fick jag ett straff till....hon badade mig när hon väl kommit upp och ur sängen. Hur kul var det?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards